VDGG – My room (Waiting For Wonderland)

10Feb11

Într-o mină de sulf, căutând diamante

Sprijinit in propte putrezite

Așteptam să se întâmple ceva,  un biet semnal

Că nu sunt în acel hău negru uitat

Pierdut într-un labirint, unde misterul neîntâmplatului

Îmi conducea pașii nesiguri pe-un drum neumblat,

Încrezător și plin de speranță

Că nu sunt abandonat, uitat.

Aștept lângă ușă înfrigurat, cu gândul la tine,

Când ai să vii cu suflul tău cald?

Mă rog s-apară zorii zilei, neîncetat

Zac zgribulit de ploaia asta ce mă pătrunde în oase

Parcă-s un monstru marin eșuat

Pe-o coastă pustie, așteptând halucinant

Sunt mâhnit fiindcă știu că n-am să mai fiu

De maree purtat.

Plamânii-mi în cascade plâng suspinat

Cum ai putut să mă lași să mor singur, uitat?

Într-un loc părăsit, înghețat, de nimeni umblat

Fără un zâmbet de adio măcar?

Intre două lumi suspendat.

Cum ai putut să uiți?

Vise, promisiuni, speranțe,

Fragmente de timp

Visate, promise, arzător dorite

Nu știi ce simt că vor fi cât de curând

Doar fragmente de timp scurs și uitat!



3 Responses to “VDGG – My room (Waiting For Wonderland)”

  1. 1 incaunipocrit

    Unul dintre cele mai iubite cintece ale mele🙂

    tu ai tradus?


  1. 1 VDGG – My room (Waiting For Wonderland) (via “Only the unforgivable is at all forgivable”) | Ado Feck

Lasă un răspuns

