Concha Buika

26Apr10

Concha Buika – cântăreață spaniolă, născuta la Palma de Mallorca, în 1972. Trecutul său e unul bogat precum filozofia ei de viață, crescând printre săraci, printre albi – ritmurile de flamenco erau suflul străzii. Stilul său? – Inflexiuni de flamenco-soul-jazz. Unul dintre albumele faimoase – Mi nina Lola – 2005.

Odată ce-o asculți, n-o uiți. Tot felul de metafore îți trec prin minte, vinul de culoarea sângelui, un strigăt – un plânset într-o biserică umbrită. „Când îți cânt, vreau să pătrund în mintea ta, așa fac filmele, asta face literatura, prin urmare și muzica”. Tot ea spune: Vocea mea e mai bătrână decât mine, mă aștepta. Slavă Domnului că totuși, după 36 de ani, când mă uit în oglindă, mă recunosc, asta da împlinire.



No Responses Yet to “Concha Buika”

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

