fly me to the moon

26Ian10

Du-ma pana la luna,

Si lasa-ma sa cant printre stele,

Sa vad cum e primavara pe Jupiter, pe Marte,

Cu alte cuvinte – tine-ma de mana

Cu alte vorbe – iubite, saruta-ma,

Umple-mi sufletul cu versuri

Si lasa-ma sa cant…

Te  ador nebuneste

Dupa tine tanjesc

Recunoaste,

Te iubesc!

Poetii deseori folosesc vorbe multe,

Pentru un lucru atat de simplu,

Mult timp, ganduri si rime,

Pentru un poem ce sa cante

Am scris o piesa cu versuri,

M-am jucat cu ritmuri si vorbe,

Un cant pentru tine am facut,

L-am tradus pe parcurs pentru tine

Sa intelegi fiece vorba, fiece ton

Du-ma pana la Luna…



One Response to “fly me to the moon”


  1. 1 fly me to the moon (via “Only the unforgivable is at all forgivable”) | Ado Feck

Lasă un răspuns

